..


Lördag :

Låg i folkparken på stort gult täcke / filt med Josse och solade i sommarsolen. Härligt. Perfekt dag tänkte vi. Gick ner på stan med pappa och köpte lite grejer, sen hem. Sent som alltid börjar jag fixa mig och går ner till Josse. Sommarvädret har förvandlas till " det mindre roliga sommarvädret ", men dessvärre det mest vanligaste, alltså - regn. Hos josse blev det ett antal klädombyten & förfest med andrea. I regnet springandes till bussen, blöta skor och fötter utan strumpor. mot Krokek we go. Festen va helt okej, inte så mycket folk, men helt klart roligt folk och då kvittar det hur många det är på festen. Resan hem orkar jag bara inte berätta om.. men kan väl säga att den handlar om - inget bilåkande, sen buss, fejk holländare med dålig engelska, tjejtjafs, korv för vissa. För mig hemåt.. Vid halv 3 sådär kom jag hem.. fick besök vilket va mys. Men va himlans trött. 

Söndag :
 
Gick ner till Josse och hämtade lite kläder från Lördagen.. Då kommer vissa saker från Lördagkvällen upp,  som att ja råkade smälla upp toadörren i josses annsikte, mer exakt på hennes näsa så  nu har hon en liten bula där. Hon smällde iofs till mig när vi dansade två gånger så man kan väl säga att det jämnar ut sig.. lite.. fast ja har ju då ingen knöl. haha :) 

Iaaf, sen gick jag hem till mig och sen blev det att gå ner för kungsgatan försäkert 3 gången denna dag. Möta josse och sedan möta markus vid nortull. Gitarrlektioner ohja :D haha...  Jag spelade inte så mkt men ackord till en ny låt har jag lärt mig :) övaövaöva. haha.  Vi bara slappade hela dagen. Markus satt och spelade låtar på beställning. Riktigt duktig! och jag och josse turades om att sitta vid datan / läsa tidning. 

Vid 9 skildes vi åt. Jag josse gjorde oss i ordning pyttelite och gick ner till ICA och köpte nötter, gick hem till Josse och hämtade filtar och gick sedan till Utebion. Träffade lite folk där och satt med dom, längst fram. MYSPYS. SKulle lätt kunna ha somnat om jag så ville.. men tanken att vakna upp i nerförsbacke med gamla godis påsar och popcornskartonger, med hundratals äckliga instekter och säkert tusen myggbätt var inte direkt lockande. Filmen förstog jag ingenting av men det gjorde ingenting, vi hade kul ändå! :) 

Måndag :

Min syster jobbar hela tiden, tråkigt nog. Vi hinner aldrig ses längre. Men idag gick vi ner till folkparken med filtar och la oss och solade & pratade lite. Sen fick hon bråttom och var tvungen att cykla iväg fort till jobbet. Sen blev jag kvar. Denna vecka kommer bli segast på länge. Alla är iväg på nånting... antingen är det jobb eller semester på annan ort. Sen när vi åker iväg lär ju alla vara hemma. Suck.

Men jaja.. veckan kanske bli skit kul ändå.. Det blir ju vad man gör det till, visst?

 

Kommentarer
Postat av: Elinpelin

I'm home darling.. <3 hör av dig!

2007-07-16 @ 22:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0