Blueberry...paj?


Vaknade tidigt idag gick och satte mig o soffan och skulle kolla på tv. Bara massa skit rent ut sagt. Ordjakten och Capish.. seriöst.. är det verkligen folk som kollar på sånt?

Vädret är dugligt :) Lite sol lite moln. Perfekt stan-dag.. Och det är nog va ja ska göra idag. Har lust med lite nya tröjor! Blir nog en sväng med Linnea snart. lalala..

       Johanna & Pappa på IKEA.
- Nu vet jag hur jag vill ha mitt rum !!
- Det där har jag ju aldrig hört förut Johanna.
- Jag vet, men nu vet jag verkligen hur jag vill ha det. Verkligen.. det kommer bli as bra.. ja lovar..
- Hm, jaha.. men du vet att du kommer ändra dig igen sen efter några veckor.
- Nej nej, det här kommer jag ha jätte länge.
- Jaja, vi får väl se hur det blir med det.

NU VET JAG VERKLIGEN HUR JAG VILL HA DET. INKÖP: SMALT LÅNGT SKRIVBORT, RUND SPEGEL, HYLLOR, TAVLOR, RUND MATTA, SMÅ LAMPOR, ANDRA LAMPOR. OO DET KOMMER BLI PERFEKT!

Det är fredag idag och ikväll så är det fredagkväll och då vill vi göra nånting. Fest står högs upp på listan.
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0