Bafucin (L)



image263


Idag var det stan med Maria, vi käkade och kollade runt lite och pratade pratade och pratade. Har inte setts på ett tag så det var mycket som behövdes ta igen. Två par söta trosor svarta och rosa på Gina. Sen kom jag på att jag den här veckan måste köpa en vit skjorta en par jeansshorts.. iofs har jag redan ett par stycken men vill ha en en annan modell, en fotkjedja + några hårspännen, spännet på glitter ligger bra till. Rouge måste köpas + läppglans, sen är jag nöjd tror jag.  

Skulle gärna villja ha möblerna vi hitta på IKEA med. Får tjata på pappa att han ska mäta och grejja snarast!
När jag hem gick jag  två varv runt strömmen med min onda hals. Aj. Vill inte bli sjuk nu. : /  Nu ska jag se film och käka bafucin (L)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0