When the stars are falling I be calling


Det blev rätt kul i fredags :)

Sena som alltid blev det att springa ner till norrtull 10 över 10. Men ja hade visst kollat fel på tabellen så vi  kunde visst ha gått. Haha.. Men men, kul kväll för övrigt. 
Vi dansade nog på rejält tror ja -
"ass in" :D haha.

Vaknade dan efter med ajajajajaj i min hals. -
och jag hade blivit sjuk, tjoho.. Nu när det är lov och allt.

Igår blev en hemmakväll med anna & Linnea, melodifestival, popcorn och täcke vid tv:n.
ååh måste bara säga att rätt låtar kom vidare :D btw, måns är en snygging^^

Idag har min pappa fått städnojja och nu är han på gång ute i köket,
ja får skylla på min onda hals, förjag orkar verkligen inte städa idag.  

Josse och jag orkade verkligen inte inte göra nånting ikväll så det blev filmkväll hos mig :) klcokan tio var vi nere på ica och köpte godis, kom hem poppade popcorn och började filmerna.. Det blir inte så mkt film tittande nu, finns så mkt att prata om.. VI VILL HA SOMMAR NUU!


Kisses






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0