Partiieeee


Gick o tränade idag klockan 10.. skulle ju egentligen gått redan vid 8.. men ja va för trött och lät snoozen stå på ett bra tag.

Sen gick ja runt och kollade en snabbis på stan. Ville verkligen ha nånting lila.. haha.. men ja hittade ingenting så ja gick hem.

satt mig i soffan o va jätte trött, Linnea kom och satt  på tv:n och vi fastnade framför  knatte,fnatte,tjatte / Ankeborg.. vilka minnen.. vi kollade jämt på det när vi va mindre :) tkr faktiskt forfarande om det :D haha.. sen satt vi å prata en stund om massa serier vi såg när vi va små.. typ batman, darkwinduck och turtles :) Haha, oså my little pony.. tihi..sen somna ja..

..ja hängde upp mig på att ja verkligen ville ha nåt lila tills ikväll.. så klockan kvart över tre straskade jag ner till stan igen... sprang omkring och letade och letade... klockan 6 i fyra hittade jag äntligen mitt lila plagg..det blev en lila tubtopp med en rosett på.^^

  image53


                            
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0