...och jag kunde ha världens skönaste sovmorgon, men Nee. Inte alls..c



Vaknar och ute är det värsta snö stormen... började 20 i 10 och tänkte att jag nog hinner med hav 10 spårvagnen. Jag hann precis och gick ner till idrotten. När jag kom dit var det en annan klass där. så jag gick och bytte om och gick in. Började på min svenska redovisning som skulle varit klar igår. Men bättre sen än aldrig, eller hur?

Sen kom malin och berättade att hon skulle ha nationell redovisning i svenska. Hon tränade en gång inför mig och det lät bra. Den handlade om modernmatkultur.. Jag fattar inte hur folk kan köpa frysta pannkakor.. seriöst. haha.. åååååå det är tanjtbordet är segast det har no tagit 3 minuter bara att skriva den här meningen.

Ja ska nog ner på friskis efter skolan sen... sen har vi ju träning.... och JOSSAN, om du läser det här, ring mig så att ja vet när vi ska va där :) hehe..

Dom skull tydligen komma dit å filma vår träning idag. Haha va kul :D  och så va vi tvugna att ha blåa och vit kläder på oss... and the problem is...ja har inget blått.... ;o  inget man kan träna i. Eller jo, ett par riktigt blå fula byxor. All eyes on me, -yes.... nä  dom är  så fula...


--

Det blev svarta och vita kläder, sen fick vi låna dom tjcoka blåa dolphins tröjorna.. VARMT blev det.. Haha, aso shit.. ja vill se det dom film idag.. han filma säkert typ 2 cm från annsiktet kändes det som och så fick man inte kolla in i kameran! haha ;)

Ne men det va kul...

<3

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha, ja ser det här :P men ja har ju redan ringt ;) hihi

2007-02-08 @ 18:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0