hejsanhoppsan



Min pappa och jag borde inte bo under samma tak ibland... Hur kan man bråka om en kyckling? asso seriöst.. en kyckling..
Min syster och jag funkar inte heller alltid.. Idag är en sån 'inte alltid dag' anklagar mig för att ha tagit hennes tröja. Vi bråka säkert i en halvtimme och riktigt skrek på varann.. eller hon skrek mer på mig.. sen slutade det me att hon hittade den i tvättkorgen. Hon skämdes säker för alla fula ord hon hade sagt till mig för hon har verkligen varit översnäll mot mig nu...hm..

Måste berätta att ja inte kan följa med på lördag till pappa snart.. men han kommer bar a bli sur och säga att ja är tvungen.. men ja vill inte.. vill inte vill inte vill inte.. !! ååå !! apa!!

måste städa, måste jobba, måste träna, måsta köpa köpa köpa massoor, måste erkänna att ja har för mkt måsten. help

Det är i alla fall en sak som känns bra :) men det är en
   hemlighet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0