'a new bed, pleeease




Om ja skulle göra det som jag verkligen skulle vilja göra... så skulle ja gå å lägga mig och sova hela veckan. Men det går ju inte...

Helgen har varit bra, förfest igår hos Josse, sen drog vi till fest i lindö med tre folk på, Yeee, asso.. vilket Party. Haha.. - eller inte. såå,

Vi åkte hem till Josse igeen och tog dit lite folk.. Hade kul i början, men sen blev det ju.. aoo.. iaf.. men ja hade kul iaf :)

Min säng är för tok för liten frö att tre personer ska sova samtidigt i den, det vet ja nu efter i natt.. och jag har inte sovit ett skit.  Nattens ord; LIGG RAKT, HALLÅ, alla måste ligga  raaakt.. haha..

Ikväll ska ja träna.. och sen har jag lovat linnea att hon ska få fotografera mig, till hennes skolarbete.

..Stort sätt bra helg :) lyckat.

KIZZ n' Hugs kiss n' HUGS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0