Hej! ..det va inte igår



Oj va det här känns knasigt, sjukt länge sen jag skrev nu. Kan ju vara kul med lite uppdatering. En sammanfattning av året 2007 kanske? 

2007... ja, va ska man säga... Med ett ord, beskriv 2007? Helt otroligt! mm, det var rätt valt ord. Helt otroligt år från alla håll. Helt otroligt bra, helt otroligt dåligt och allt där emellan. 
Inga nyårslöften inför det nya året, 2007 skulle gå precis som det gick. Har man inga förväntningar så blir man inte besviken. 

Det går knappt att sammanfatta allt som har hänt under året. Ja märkte det nu. Började skriva upp saker som jag mindes men kunde inte fortsätta, det finns varken tid eller plats för alla stunder jag vill berätta om, inte heller alla underbara personer som jag har träffat under året finns det plats för. Det har hänt alldeles för mycket. Vilket år :O vilka problem, glädje, hat, skratt och tårar. 

Är så himla glad att jag är jag. De människor som jag har runt omkring mig är verkligen de bästa, och det här året har jag kommit dom så mkt närmare. Utan dom vore jag ingenting. Ni vet vilka ni är. Visst, det finns personer som jag saknar otroligt mycket, personer som jag har mest minnen ifrån 2007. Vänner som stått väldigt nära och funnits där, alltid. Allt behöver inte bli som förut, det säger jag inte för det vet jag att så kommer det inte att bli. Men vi kan åtminstone försöka.

Love u all.
see ya next year.   






Kommentarer
Postat av: Josse

ååååååååh, du och jag! vad har hänt? :( fan så kul vi haft.

2007-12-16 @ 21:59:39
URL: http://josefiineriksson.blogg.se
Postat av: emma lundell

du är så jälva söt johanna :)

2007-12-26 @ 21:43:00
URL: http://lundellsfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0