Västerås Tävling


Åkte upp med pappa 8.20. Resan gick rätt så fort, mkt bra musik på radio och då är det alltid kul att åka bil tycker jag. Pappa sa att det kändes som om vi va på väg på norrland bara för att det va ungefär samma väg i början och det gjorde det faktiskt.

Kom dit och då hade tävlingen precis börjat. Formation, singer, grupp, par.  Dvs. lång väntan för mig.  Iaaf så började paren nångång vid 8 - 9 ? .. aa nåt sånt. 11 timmars väntan, sen va det ääntligen min tur att få dansa.
och som vanligt massa stress emot slutet, har ju liksom ända haft rätt många timmar att göra mig i ordning på, men nej, allting ska fixas dom sista minutrarna.

Sämsta låten fick vi dansa till första gången - Stuck on you (Ni vet?)
Intalandes till oss själva att det här va den bästa låten vi hört,körde vi på och kom vidare till nästa, körde på med bättre låt denna gång, vidare till semifinal, men efter sprack det. Ingen final för oss. Men som sagt är super nöjd och hade jätte kul.

Nästa tävling, nu på måndag hiphop i stockholm, 28-29 SM i Leksand..hehe, stavas det så?... och sen Hallsberg 26 maj som är sista tävlingen för teminen.

Ska köra på nu med, singel ( i både disco & Hiphop) discopar med My, Hiphop par med Josefine, Hiphop grupp (?) Bara några veckor kvar. Har sagt det förut och säger det igen - hårdträning och den här gången ska jag inte balla ut!

Vaknade idag och gick direkt ut på balkonen, börjar bli varmt på mornarna nu med. Så himla härligt. Gick ner till ICA och köpte äpplen, även fast Hemköp butiken ligger bara nån minut här ifrån så är det alltid skönt att gå en promenad nu när vädret är fint!

     

Tackochhejleverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0