Upp ner upp ner..kom igen nu!


vaknade klockan sju.. oc jag har fått seg data.......bläl..brb
- Hemma-  ..dom skull tydligen ha nån projekt grej i datasalen så ja kunde inte skriva klart.. men nu är jag hemma och här funkar tangenterna som dom ska!

Körde step up på idrotten idag, riktigt kul.. och jobbigt.. va riktigt slut faktiskt och det brukar jag inte bli.

Gick hem i regnet, mitt hår va som klistrat runt ansiktet.. taha.. vilken syn.. och när jag kom hem såg jag att jag va blå på hakan. (jag hade under väntan på spanska lektionen lånat  F:s bläckpenna och skrivit mitt namn och ett hjärta i handen och spanska lektionen gick lite trögt så tydligen hade jag suttit med hakan i handen) Såå, som ni förstår stog det alltså Johanna ♥ på min haka.. lite utsuddat av regnet, men kollade man noga såg man va som stog. HAHA..  

tänker kanske gå ner till friskis o springa lite. Men har dans lite senare och plugga borde jag ju göra.. så det kanske får vänta tills imorn. Iofs har vi dans då med.. så det får vänta till helgen.. ne.. dans varje dag tills måndag.. så det får bli på tisdag om det inte finns nåt hål för friskis under kommande dagar :)

vill bara tillägga: att det har varit en bra dag idag. Det va allt :)


PUSSA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0