triceps brachii & gul soppa


Jajaja, igår blev det filmkväll hos mig. Snatch, ja kom ihåg när jag såg den senast. Den började segt så vi stängde av. Igår tittade vi klart på hela filmen, (men bara för att asken ville :P Höhö ) och då stod det klart.. den liksom släppte aldrig segheten utan fortsatte att va lite sådär tråkigt - osammanhängande hela vägen till slutet. SEn sov josse över.

Gul soppa med gröna klumpar? Nej tack! jag klarar mig.
Det blev couscous salladen, och massa morötter. good.

Gick ner på stan och skulle köpa mitt friskiskort, men inte fanns mitt jävla bankkort i min jävla plånbok. Och nu sitter jag här med min latte.  Får se om ja går ner och köpe rmitt kort, kanske tränar nåt med.. annars får det vänta tills imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0