Torsdag, ne tisdag.

            
Hõll ρå o skriva torsdag först. Men sån tur har vi iηte. Än är det bara tisdag. buhu.

Idag har jag :
som tur inte försovit mig som jag gjorde igår.
♥ Hittat min sladd till mobilen så nu kan jag äntligen höra på musik framochtillbaka från skolan :)
♥ Kämpat riktigt hårt på No:n med malin. Duktigt tycker jag! blev till och med klara.
♥ Fått Vg på min svenska uppstats. Nöjd.
♥ Fått ny tid av tandläkaren och gått hem i inte lika varmt väder som igår, lyssnandes på Akon på repeat.
♥ Ätit fisk
♥ kört ett aerobics pass på friskis. 
♥ Däckat i soffan tills nyss.
♥ samtidigt som syster har vi tagit hand om badrumsskåpet. Alltså städat. Duktiga vi.

Det va min dag. 

Puss♥

    


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0