sooommaaaar..


only 25 days left. It feeels sooo goodie.

Helt bra dag idag, tog en extra lång promenad idag till skolan för att hinna me alla bra låtar på mobilen minst tre gånger :) Kom till skolan med extrem skoskav som visade sig vara en enorm blåsa på insidan av min häl. AJ.
Men det stoppade mig inte för att springa runt strömmen på idrottslektionen. Min förväntade Ig blev ett Vg. sicken tur.

Soup talking på engelskan + en fejkinlämnings slapp om att F skulle slippa sista kvarten av spanskan.  och massa redovisngar. så såg resten av dagen ut.

Gick hem i solan, fortfarande ond häl. Kom hem och la mig i solen, gick ner på stan med linnea, köpte gigantiskt äpple och gick och tränade. Nu är det inte långt kvar och ja hoppas det sitter. Måste träna lite imorn me efter solningen & core passet.

PUSSA

image144

hiha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0