NP i Engelska..


Nervöst?

Nej, inte det minsta faktiskt. Bara dom där sista minutrarna, du vet när alla prasslar med sina papper och börjar lämna salen. ååå.. så stressframkallande. - nu är det 5 minuter kvar, ropar läraren. KAN HON INTE BARA VA TYST?! vi är tillräckligt stressade redan. Jag blev klar, precis i sista minuten. PJUH.
"A good life" handlade det om. Jag skrev om hur allt skulle vara år 2017. Hur jag skulle leva då. Taha, du och jag i ett stort vitt hus i Californien med två pooler. Det va mitt liv ;) that's it!


Nu väntas maria om  cirkus en halvtimme. Yes, då ska vi färga ögonbryn och sedan sola. Sen har jag träning. Får inte glömma att prata med Graham. Får inte, får inte får inte.
..idag måste jag bli klar med singeln med. Har endast 5 åttor. Ah, paniic!



  
yes, please.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0