Manipulerande Arbete Till Tankemässig Evighet (är lika med) MATTE


Nu är det bättre. Efter den mindre bra dagen igår.. Pappa hjälpte mig att komma igång med spanskan och hjälpte mig att planera allt annat. nu kan ja pusta ut. Spanskan är gjord, min singel är klar och nu känns det bra igen.

Nu är det bara hundra grejjer till ja ska hinna med, men det får vänta efter helgen!
 
Jag har kommit på att ja verkligen inte tkr om matte. I sexan tyckte jag att det va kul och det gick det väldigt bra för mig. I sjuan tappade jag intresset och blev tillochmed ickegodkänd i åttan. I nian fick jag intresset tillbaka och gick ut med ett VG. ..och ja.. i ettan verkar intresset har sjunkigt igen.  Ja får skylla på Patrik att jag inte jobbar på lektionerna (a)

- Patrik, om inte Johanna får MVG på nationella proven så drar jag poäng från dig och ger henne ;)
 
haha (a)

Nu ska ja träna, tackochhejförmig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0