Lördag / Söndag..


stan med Linnea igår. En sjal och smink blev det i påsen.
Köpte varsin latte och gick runt en stund. Mysigt. 
Mindre mysigt var att det blev ett litet hål i min mugg
och jag droppade nog hela kicks golv full med dricka. huhu.
 
Sen kom Josse och vi gick runt och stresskollade de sista minutrarna.
lite efter fyra gick vi hemåt och bestämde oss för att göra oss i ordning i god tid.
Men vad är egentligen god tid, för det blir ju lika stressigt när man än börjar?!

Satt hemma och prata lite me Linnea, sen va det plötlsigt hel stressigt och jag sprang omkring i hela lägenheten för att hitta kläder och smink, skor och allt va det va. Gick ner till Josse och gjorde os si ordning lite där, sen va det vidare till malin. Ingen lång förfest, men det fick duga. Försenade till spårvagnen fick vi vinglandes springa till spårvagnen och hann! sån tur. Full buss mot aborreberg. Kiss paus, sen sprang jag och Josse, smarta som vi är eftersom vi inte ville komma sist i kön, mot huset.  Träffa massa kul folk, dansade och hade riktigt kul. Taxi hem, mat för vissa, skjuss hem. BEDTIME.
Lyckad kväll hörni ^^


Nu är ja uppe tidigt tidigt för att göra i ordning kläderna och träna på dansen till senare. Har dansuppvisning :)
Ena dansen känns ju mindre bra eftersom jag har kört den typ 1 gång. SÅ vi får väl se hur det går med det. Men hiohopen och disco paren ska gå bra! :D

pusi
 

 

Kommentarer
Postat av: Josefin

ohja! helkul.

2007-04-22 @ 16:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0