Långfredan

Det blev Åby igår ändå efter allt strul & stress. TUR att ja hade en tia i väskan. Festen va helt okej kul,  va verkligen på fest humör hela dagen men när vi väl va där va mitt  partyhumör borta. Kände mig gnällig hela kvällen. förlåt gott folk. Roliga & schyssta människor, kändes bra även fast vi typ va dom ända 90:erna där. Höhö

Snällt att vi fick skjuss hem, verkligen. Funderade där ett tag att börja gå hemåt, även fast klockan var 3, det var kallt och jag hade verkligen inte en aning vart jag var. I åby, okej. men aa, och sen då? men men.. ja kunde faktiskt ha gått hem!

Åkte hem till Josefine och somnade med kläder och allt som alltid. Vaknade vid 8 ? och gick hem. Skönt.
somnade i soffan och vaknade av att pappa hade bröjat med påskstädningen. Skyllde på att jag var trött och gick ut och satte mig med mobilen fullproppad med bra musik och en skål med jordgubbar på balkongen.

fest ikväll igen? ... hmpf..







    


Kommentarer
Postat av: Dijana

Hej.. Intresserad av att vara vipambassadör för Norrköpings nya community?
Om du vill ha mer info kan du adda mig på msn [email protected] =)// Dijana

2007-04-07 @ 13:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0