Fredagen den 13? en helt vanligt fredag..


ÅKte till Linköping med klassen för att kolla på nåt slott.. STOR Besvikelse.. slottet va bara ett något större men enkelt tegelhus. Höjdpunkten va ju martins halsband som lämnade ifrån sig små solkatter på golvet. Haha, när han kom på att det va han satt han och  nicka med huvet tills vi gick därifrån :D (Y)

Skyndade mig ner på stan efter skolan och hann precis med ett medelpas på friskis.
Mötte Maria vid hörsalssparken och sen gick vi på stan ett tag.
Hittade tre somriga plagg, ett rosa linne en blå tröja/klänning och ett par svarta ballerinaskor.
Sen gick vi å solade.

Nu har jag precis ätit mig för mätt på tacos och ska nu skynda mig att packa väskan och gå ner till josse :) förfesta lite där, sen kommer andrea :) och sen ska vi dra vidare. Så ser min kväll ut och förhoppningsvis blir den kul. "Annars gör man det kul" ;)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0