Fick skriva in lösenordet 10 gåånger.. DE NI !



aaiallafall sååå... :

Gick jag och pappa ner på stanoch jag hade beslutångest typ 200000 gånger. Tröja på gina & HM sminket på Makeupstore. Så kan det gå. Åt varje plagg jag hittade sa jag alltid till pappa - visst va den söt, eller hur.. var den inte? jovisst var den... eller hur.. va tkr du... haha.. Pappa kände igen sen både från mamma och från Helene tydligen som är exakt lika dan. va är det me mig egentligen, i need the stuff so way don't buy it? snåljåp.

jajajaj..

träffade två människor som jag inte träffat på jätte jätte länge ikväll. F est hos nån Rasmus eller rasse..som fick skäll av en rutten tant som bodde under som klagade på ett och annat. Blandannat va hennes nyplanterade blommor inblandade, polisen och securitas..jajaja.. lite kul hade vi väl ändå.. Satt i köket hela kvällen och körde - " jag har aldrig" blablabla.. juste, dom två personerna som jag inte träffar på läääääänge var fredrik och Andreaaa.. tjuhuuu.. trevligt att träffas igen. :D haha...


IAF så.. va jag och andrea nere på statoil två gånger och köpte juice.. och andrea betalde 10 ke extra oxh fick tio kr tillbaka.. höhö.. sa hej till en taxi chaufför smatidigt som hon "försökte" trönga sig i kassan dock inte me flit... och frågade en kille i konstig dräkt omhunden gick att klappa...
- visst, han är jätte snäll
- GRRRRRRR WOFF WOFF..
- aaaaaaahhh..

hahaha!

Sen gick vihem. tjohej slut slut slut....

pussiiii

Kommentarer
Postat av: Anonym

du gjorde dig på kort den kvällen iaf ;) hhaha

2007-04-09 @ 13:14:10
Postat av: frida

haha grannen var helt skum. konstiga synpunkter också :P

2007-04-10 @ 14:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0