Då va det dags att vässa pennorna igen gott folk.


Jahopp skolan igen då. Till min förvåning va det inte alls svårt att gå upp från sängen. Känns som ja inte har sovit nånting på hela natten och vaknade pigg.  Hittade inte mina nycklar idag heller.. 5 minuter innan vi skulle gå va dom ännu inte upphittade, så ja fick ta reserverna.. men sen när jag satt mig i bilen... då ligger dom där i facket vid sidan om mig. U vilken tur!

Nu har vi hål till tio över, svenska, matte, matte, natur. EUU.. vill hem nu, vill  ha mer lov!!!

 
Kul väder idag dååå, trodde vintern va över.sämst! Enligt naturlärare ska det bli 16 + imorgon och 19 på lördag och då hoppas jag att han har rätt! men men sommaren är inte långt borta. only  37 days left.


image114

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0