COMONANDDANCE?!


 Dagen idag kändes lång, fast det är den kortaste dagen.. tror ja.. vi går bara till 12.10 men det kändes som en slutar 4 dag konstigt nog. Åkte ner på stan med Maria och solade lite. Kom på att mina nycklar låg hemma på bänken och Linnea är på väg till eber. Efter mycket om och men så kom jag inte i lägenheten. suck..

Imorgon klockan 6 bär det av mot leksand. SM :) vilket betyder att jag måste sova om sådär 30 minuter om ja ska få en ordentlig sömn. vilket jag förmodligen inte  kommer att göra.

Min dräkt är inte klar på långa vägar. men iochförsig är det inte mkt som ska göras. Ska köra igenom dansen typ tvåtusen gånger seeen kan jag sova. Eller nej, måste packa med. för det gör jag inte imorn. Oj vilken stress ja känner.  Varför sitter jag här för. Bäst ja går.

Håll tummarna för mig nu :)



Kommentarer
Postat av: Josse

lycka till honey :)

2007-04-27 @ 23:46:56
Postat av: Anonym

:)

2007-04-30 @ 13:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0