Balkongfest, thih..


Josefin och jag skulle hitta på nåt kul i söndags men det blev lugn hemmkväll med "en andra chans" somnade fort och vaknade sent. Hemmagjorde kycklingkebab på balkongen i solen. mmmmh..
På med solbrillorna och sen bar det iväg till Halvars. Har inte ätit glass på vet inte hur länge. Det va jätte svårt att bestämma sig. Lakris & blåbär? polka & choklad? eller ska man bara ta nåt nytt? det blev iaf pecannöt och cocos /citrongräs. Helt okej (Y)

Hade bestämt mig för att köpa klänningen på gina, solpuder, borste och allt. Hade tillochmed tänkt att använda mina presentkort på MakeupStore. Men ne, då hade ja glömt alltihop, kort och presentkort.. Precis då när vi hade kommit på att jag hade varit slarvig och glömt allt fick josse ett intressant sms så vi gick hem igen.

På kvällen satt jag, josse, sandra och malin ute på balkongen och åt å drack. Mysigt! :)
Sen drog vi till cuebar (stavas?) Vilket röj! ;) TAHA!

Sen gick jag och Josse en promenad till stan och tillbaka till henne, somnade direkt med jeans, smink och mobilen i handen! så kan det gå.  Kul kväll ändå :)



o hej va det syns bra (Y) J & hennes glass iaf.

Kommentarer
Postat av: Anonym

glöm inte anders bara ;) huhu

2007-04-03 @ 20:53:59
Postat av: Anonym

Haha, snygging x)

2007-04-04 @ 18:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0